poniedziałek, 1 października 2012

Inspiracje

Znowu nieobecna , ale to cud że w ogóle do mnie piszę bo mój laptop umarł , a raczej wejście na ładowarkę i jak na razie mój dostęp do jakiegokolwiek komputera z internetem jest dość marny więc jeśli mnie nie będzie przez następny tydzień to mam usprawiedliwienie i wcale mi z tym nie wesoło :/
No ale tak jak powiedziałam dzisiaj dorwałam się do komputera mojego taty i wreszcie po 2 dniowej nieobecności i umieraniu bez neta ( nie no w sumie nie było źle ) wreszcie weszłam na bloga :) bo do Facebooka miałam dostęp na komórce :P A tak a propo mój facebooczek , klik :) Przyjmuję zaproszenia jeśli kogoś interesuję xD No a tak na ogół oprócz tego , że rozwaliłam wejście na ładowarkę i takie tam  to była na genialnej bibie , wixie , party hard czy jak tam kto woli no i zaczął się tydzień zła ponieważ mam 4 sprawdziany i 3 kartkówki . Piszcie w komentarzach co tam u Was :)
Dobra ja się rozpisałam , a tu najwyższy czas przejść do nowego postu :) Dzisiaj daję parę inspiracji i mam nadzieję że was zainspirują :)









Podobają Wam się ? :) 

Czakam na Wasze sugestie , wątpliwości , pytania , stwierdzenia i wszystko co w waszej głowie 
felezja@op.pl

4 komentarze:

  1. Ładne inspiracje.
    Eh, stało mi się to samo z laptopem.
    Powodzenia z tymi sprawdzianami! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie to samo- też zepsuło mi się wejście na ładowarkę od laptopa! Pojechał do naprawy...
    Powodzenia w nauce;)

    P.S Obserwuje, wpadnij do mnie;)

    OdpowiedzUsuń