poniedziałek, 25 marca 2013

Powrót

Przepraszam za tak długą przerwę , ale nie mam internetu i tak naprawdę nie będę miała podobno jeszcze długo :/ Teraz się dobrałam , ale tylko na chwilkę i jednorazowo :/ I niestety blog nie będzie normalnie funkcjonować do puki nie naprawią mi internetu :/ Powiem tak : Będę pisać jak będę miała taką możliwość , ale nie wiem czy takowa będzie :/ Szczególnie , że w czwartek wyjeżdżam do Wenecji , a 11 kwietnia do Paryża . :) Cieszę się niemiłosiernie , ale też szkoda , że nie będę mogła pisać :/ Dodałabym teraz zdjęcia , moich tworów , które powstają gdy nie ma netu , no ale cóż . Nie mam takiej możliwości :/ Ale w końcu na pewno dodam :) Ale wniosek z tego taki , że jakby nie było internetu , wiele czasu poświęcałabym robieniu wszystkiego z niczego :P ostatnio próbuję coś szyć i oczywiście robię biżuterię :) Wszystko pokażę w swoim czasie ^^ Tymczasem posłuchajcie piosenki :) 



No cóż mam nadzieję , że do napisania nie długo :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz