wtorek, 4 września 2012

Stylizacje

Sorry za wczorajszą nieobecność , ale tyle się działo :) Byłam na ognisku i miałam nadzieję , że po nim napiszę post , ale się chyba przeceniłam , bo jak wróciłam od razu poszłam spać :) Tymczasem minął już 1 dzień szkoły . Znowu zaczną nas nękać xd Ale przeżyjemy :) ... chyba . Nie no żartuję byle do ferii , a potem do wakacji <3 A Wam jak dzisiaj poszedł pierwszy dzień nauki ? bo mi zleciał na samych lekcjach organizacyjnych :) Nie było nauki , ale i tak było nudno :/

Dziś trochę stylizacji :)













Która najlepsza ? :)



7 komentarzy:

  1. trzecia i przedostatnia <3
    jak było na ognisku? C:
    no właśnie, szkoła :< szkoła to zło! oh, a ja już mam zapowiedziane na jutro kartkówki.. i masę zadać :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ognisku było nawet fajnie :) A ze szkołą to masakra :< ja jeszcze zadań nie mam , ale jutro już będą :/

      Usuń
    2. to dobrze (: no tak to ze szkołą już jets ;/
      aa dziękuję, dziękuję :* ! nowy tekst już niedługo, świeżutki z dziś!

      Usuń
  2. Dla mnie to nie jest strata bo od dwóch lat nigdzie nie pojechaliśmy. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zleciał, jakoś tam, jeszcze się zwalniałam do okulisty, haha xd no ogólnie już kartkówki, masakra, no ale trzeba przetrwać jak powiedziałaś byle do ferii! :D ♥
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń